Już po raz drugi we Wrocławiu odbyło się spotkanie z cyklu Witajcie w realu_! Są to wydarzenia na których organizatorzy chcą przybliżać studentom realia branży nowych mediów oraz jej atmosferę i wymagania. Organizatorami kolejnej edycji byli: wrocławska ekipa Witajcie w realu, blog studiumprzypadku.com oraz Klub LOG:IN. Oficjalnym partnerem spotkania po raz kolejny był blog Wojciech Gajewski Photography!
Gośćmi spotkania byli:
Bartosz Balewski, Interaction Designer z agencji Touch Ideas (która zgarnęła w tym roku jedną z najważniejszych na świecie nagród w dziedzinie designu komunikacji – red dot communication award oraz Złote Effie!) wystąpił z tematem: "Design Thinking - proces projektowania innowacji. Case Study Łomża Niepasteryzowana."
Michał Dusiński i Błażej Andrzejewski ze Studia Animacji Xantus. To oni są odpowiedzialni za ostatni hit polskiego internetu – reklamę sieci sklepów Tesco, inspirowaną kazaniami księdza Natanka. Poza tym tworzyli także animacje do reklam z udziałem Serca i Rozumu dla Telekomunikacji Polskiej i wielu innych. Są jednym z największych studiów animacji w Polsce. O czym mówili? "Od Włatcóf Móch do Henia Natanka, czyli skąd się biorą widły". Intrygujący temat, który został przedstawiony poprzez bardzo ciekawą prezentację.
Poniżej zapraszam do bardzo, a jakże, subiektywnej relacji fotograficznej!
I szkiców reklamy Henia Natanka...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz