Social media dla biznesu





Jak budować współpracę z blogerami, jak zarządzać aktywnością firmy w mediach społecznościowych i mierzyć jej rezultaty, a także – budować przyjazny użytkownikowi serwis www. Tego wszystkiego mogli dowiedzieć się uczestnicy Social Media Day Poland.

Do pełnej relacji tekstowej z konferencji zapraszam na blog.publicon.pl
Ja natomiast chciałbym tutaj przetestować tylko skromnie skuteczność jednego z narzędzi jakie prezentowane były na konferencji - najnowszej platformy do monitoring, którą przybliżył uczestnikom konferencji Michał Sadowski.
Sam jestem od drugiego dnia warsztatów szczęśliwym posiadaczem konta w tym serwisie, które mimo stałego rozwoju, już teraz jest narzędziem praktycznie niezbędnym w działalności firm w social media. A żeby przekonać się o jego skuteczności, poniżej dowód (lub jego brak) na efektywność platformy, którą podsunął jej twórca: wystarczy gdziekolwiek w internecie napisać frazę Brand24, by pojawił się tam ktoś  z serwisu. Na dowód, proszę o komentarz do tego wpisu :)




Zapraszam serdecznie do poniższej relacji fotograficznej, która już niebawem zostanie uzupełniona na fan page'u Wojciech Gajewski Photography, jak i przez całkiem nowy brand page bloga na platformie Foursquare Blog WG Photography, widoczne dla osób śledzących ten profil!





Rafał vel Blogo, autor bloga Blogomotive



dr Jan Zając z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, Fanpage Trender




Dominika Dworak, K2 Internet






Michał Pawlik, NK.pl



Andrzej Piotrowski, EduKoala




Marcin Gruszka, Play Mobile





Tomasz Sulewski, Grupa Orange





Michał Sadowski, Brand24.pl

 
Patrycja Matul, SociAll



Patrycja Matul, SociAll, Dariusz Sokołowski, NoNoobs.pl











3 komentarze:

  1. Prowadzenie fanpage na Facebooku jest kluczowym zadaniem dla każdej firmy, która chce utrzymać kontakt z klientami i promować swoje produkty lub usługi w mediach społecznościowych. Agencja Sportpag specjalizuje się w tworzeniu angażującego contentu, który pomaga w budowaniu społeczności wokół marki, prowadzeniu kampanii reklamowych oraz monitorowaniu i analizowaniu danych, aby optymalizować strategie marketingowe. Dzięki profesjonalnemu zarządzaniu fanpage'em, firmy mogą lepiej rozumieć potrzeby swoich klientów i szybko reagować na zmieniające się trendy rynkowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Media społecznościowe to dzisiaj nieodłączna część naszego życia. Wiele osób korzysta z nich codziennie, by być na bieżąco z wydarzeniami i dzielić się swoimi przeżyciami. Jedną z popularniejszych platform jest OnlyFans, o której możesz przeczytać więcej na stronie https://ebizneskrokpokroku.pl/spolecznosci/onlyfans-co-to-jest-i-jak-dziala/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbuduj silną obecność swojej firmy w mediach społecznościowych dzięki naszej ofercie prowadzenia Facebooka dla firm. Zapewniamy kompleksową obsługę, która obejmuje strategię komunikacji, tworzenie i publikowanie treści, a także monitorowanie wyników. Dzięki nam Twoja firma będzie mogła efektywnie docierać do klientów i wzmacniać swoją pozycję na rynku.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...