Social media dla biznesu





Jak budować współpracę z blogerami, jak zarządzać aktywnością firmy w mediach społecznościowych i mierzyć jej rezultaty, a także – budować przyjazny użytkownikowi serwis www. Tego wszystkiego mogli dowiedzieć się uczestnicy Social Media Day Poland.

Do pełnej relacji tekstowej z konferencji zapraszam na blog.publicon.pl
Ja natomiast chciałbym tutaj przetestować tylko skromnie skuteczność jednego z narzędzi jakie prezentowane były na konferencji - najnowszej platformy do monitoring, którą przybliżył uczestnikom konferencji Michał Sadowski.
Sam jestem od drugiego dnia warsztatów szczęśliwym posiadaczem konta w tym serwisie, które mimo stałego rozwoju, już teraz jest narzędziem praktycznie niezbędnym w działalności firm w social media. A żeby przekonać się o jego skuteczności, poniżej dowód (lub jego brak) na efektywność platformy, którą podsunął jej twórca: wystarczy gdziekolwiek w internecie napisać frazę Brand24, by pojawił się tam ktoś  z serwisu. Na dowód, proszę o komentarz do tego wpisu :)




Zapraszam serdecznie do poniższej relacji fotograficznej, która już niebawem zostanie uzupełniona na fan page'u Wojciech Gajewski Photography, jak i przez całkiem nowy brand page bloga na platformie Foursquare Blog WG Photography, widoczne dla osób śledzących ten profil!





Rafał vel Blogo, autor bloga Blogomotive



dr Jan Zając z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, Fanpage Trender




Dominika Dworak, K2 Internet






Michał Pawlik, NK.pl



Andrzej Piotrowski, EduKoala




Marcin Gruszka, Play Mobile





Tomasz Sulewski, Grupa Orange





Michał Sadowski, Brand24.pl

 
Patrycja Matul, SociAll



Patrycja Matul, SociAll, Dariusz Sokołowski, NoNoobs.pl











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...