Jak budować współpracę z blogerami, jak zarządzać aktywnością firmy w mediach społecznościowych i mierzyć jej rezultaty, a także – budować przyjazny użytkownikowi serwis www. Tego wszystkiego mogli dowiedzieć się uczestnicy Social Media Day Poland.
Do pełnej relacji tekstowej z konferencji zapraszam na blog.publicon.pl
Ja natomiast chciałbym tutaj przetestować tylko skromnie skuteczność jednego z narzędzi jakie prezentowane były na konferencji - najnowszej platformy do monitoring, którą przybliżył uczestnikom konferencji Michał Sadowski.
Sam jestem od drugiego dnia warsztatów szczęśliwym posiadaczem konta w tym serwisie, które mimo stałego rozwoju, już teraz jest narzędziem praktycznie niezbędnym w działalności firm w social media. A żeby przekonać się o jego skuteczności, poniżej dowód (lub jego brak) na efektywność platformy, którą podsunął jej twórca: wystarczy gdziekolwiek w internecie napisać frazę Brand24, by pojawił się tam ktoś z serwisu. Na dowód, proszę o komentarz do tego wpisu :)
Zapraszam serdecznie do poniższej relacji fotograficznej, która już niebawem zostanie uzupełniona na fan page'u Wojciech Gajewski Photography, jak i przez całkiem nowy brand page bloga na platformie Foursquare Blog WG Photography, widoczne dla osób śledzących ten profil!
Rafał vel Blogo, autor bloga Blogomotive
dr Jan Zając z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, Fanpage Trender
Dominika Dworak, K2 Internet
Michał Pawlik, NK.pl
Andrzej Piotrowski, EduKoala
Marcin Gruszka, Play Mobile
Tomasz Sulewski, Grupa Orange
Michał Sadowski, Brand24.pl
Patrycja Matul, SociAll
Patrycja Matul, SociAll, Dariusz Sokołowski, NoNoobs.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz