Homo Digital - Człowiek, nie konsument


Nadszedł czas, by przedstawić relację z wydarzenia Homo Digital, zorganizowanego przez agencję Lemon Sky, której częścią mam przyjemność być. I mówiąc całkiem szczerze, był to naprawdę inspirujący event w którym prelegenci podzielili się swoim postrzeganiem homo digital i przedstawili swój punkt widzenia na temat metod dotarcia do człowieka nowej ery. Wszystko to w osobach także gości specjalnych: Masashi Kawamura, dyrektor kreatywny z Party Interactive Japan, przedstawił inspirujące podejście do procesu kreatywnego, a przedstawiciel Facebook Polska - Marcin Bruś - mówił o tym jak skutecznie przejść od komunikacji skupionej na produkcie, do komunikacji nastawionej na człowieka. Podczas tego wydarzenia miałem przyjemność przygotowywać jednocześnie materiał video, a więc przechodząc od słów do obrazów, zapraszam poniżej na krótką relację z tego wydarzenia.















Homo Digital from Lemon Sky on Vimeo.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...